vrijdag 30 september 2011

Oiltanking Colombia.


Vanmorgen (woensdag 28 sept.) zijn we wat vroeger opgestaan.
Ik (Henk) werd door Lo opgehaald om een bezoek te brengen aan de Oiltanking Terminal. Barbara is naar Tessa gegaan om daar met haar de dag in te vullen.
Voor mij was het bijzonder om op deze plek (op visite) terug te zijn bij de firma waar ik in Antwerpen de laatste 20 jaar van mijn arbeidsperiode in dienst ben geweest. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en kwam hier in aanraking met heel vriendelijke ex-collega´s en de omgeving was voor mij natuurlijk erg familiair.
Tanks, pompen, laadstations, steigers aan het water en volop nieuwbouw uitbreidingen.
Ik heb hier eerst met Lo wat rondgelopen en later nog alleen. Ik realiseerde me dat hier wat goeds gaande was. Ook is me opgevallen dat de sfeer onder de mensen erg harmonieus was. Bovenal wordt hier de veiligheid door Lo vóór alles nr.1 gesteld.
Na de goed verzorgde gezamenlijke en gezellige lunch heb ik afscheid genomen en ben met de taxi terug naar de haven gereden.