zondag 19 juni 2011

Moeilijk afscheid van knus Bonaire.

De afgelopen week hebben we niet veel bijzonders gedaan, ´s morgens wat huishoudelijke klusjes en ´s middags een uurtje naar het strand waar we mooi kunnen snorkelen. Gisteren hebben we wat brood meegenomen die de vissen gewoon uit onze hand kwamen eten. Bij mij zwom er een flinke vis tegen me aan waar ik zo van schrok dat ik mijn hand open deed en gelijk al mijn brood losliet waardoor er een hele school om me heen zat. Nadat Henk ook door zijn brood heen was hebben ze zelfs nog even achter ons aan gezwommen.

Omdat we nog niet in het bezit zijn van een onderwatercamera hebben we wat foto´s van vissen die we hebben gezien overgenomen uit een boek.

Een verdwaalde jonge flamingo naast onze steiger.

Onze buren kwamen ook even kijken wat er aan de hand was.

We hebben op Bonaire alweer 4 gezellige weken gehad, de tijd vliegt voorbij. Het is een eiland wat je heel knus of heel saai vindt, dat hangt ervan af waar je van houdt. Wij vinden het allemaal heel gemoedelijk, we zijn snel gewend aan het leven en kennen inmiddels al heel wat mensen. We hebben dan ook de neiging om hier nog veel langer te blijven maar hebben nu toch besloten om maandag te vertrekken naar Curaçao. Dan kunnen we daar de boel nog verkennen en de boot helemaal “vakantie klaar” maken voor we naar Nederland vliegen.

Een tuin waar flamingo´s tussen de "kunstwerken" doorlopen.