zondag 29 mei 2011

Jarig!

Donderdagavond heb ik voor alle zekerheid mijn mobieltje uitgezet, omdat ik wel verwachtte dat er een paar sms-jes binnen zouden komen en het tijdsverschil met Nederland 6 uur is. Toen ik hem vrijdagmorgen aanzette begon hij dan ook gezellig te piepen. Bedankt voor alle leuke felicitaties, via sms en de website, (de mail heb ik nog niet kunnen openen omdat we nog geen internet hebben gevonden) heel fijn dat er zo veel aan me gedacht is. Zo kreeg ik gelijk een jarig gevoel. Henk verraste me met een lekkere fles parfum bij het ontbijt en 's avonds zijn we met Wim en Marianne wezen eten. Zij hadden een verjaardags pakket samengesteld met leuke cadeautjes van Bonaire. Alles bij elkaar hebben we een gezellige dag gehad.
's Morgens lagen we hier nog als enige Nederlandse boot, in de loop van de dag kwamen er zomaar 4 binnen die allemaal vlak bij ons liggen. De Luna Verde, met Thijs en Wilma, hadden we al eerder ontmoet in Lagos en Porto Santo. Maar steeds als wij vertrokken kwamen zij net aan, dus dat is toen bij hele korte contacten gebleven. Zij varen nu al ruim een maand op met de Seaquest, met Harm, Jannet, Maren (6) en Linde (3). Harm en Maren kwamen gisteren zwemmend kennismaken. Maren komt nu zelf 's morgens even aanzwemmen om te buurten.
Vanmiddag (zaterdag) hoorden we om 4 uur ineens gejuich vanuit Karel's beach bar. We hadden even niet aan het tijdsverschil van 6 uur gedacht, wel gelezen dat de finale van de Championsleage vanavond gespeeld zou worden, maar geen erg in de tijd gehad. We zijn snel naar de kant gegaan en hebben het laatste half uur van de wedstrijd nog kunnen kijken. De Spaans sprekenden waren natuurlijk voor Barcelona, de "Nederlanders" voor Manchester United of liever gezegd voor van der Sar, vooral omdat dit zijn laatste wedstrijd was.
Om 5 uur waren we samen met de Seaquest uitgenodigd op de Luna Verde om iets te komen drinken wat uitgelopen is op een maaltijd met zijn allen, heel erg gezellig.